19.11.2012

Litt av hvert laget i det siste

Lørdag den 11 november var jeg på papirfesten som ble arrangert i Stavanger. Veldig gøy :)

Jeg var sammen med min søster og to venninner av henne. Vi hadde det kjempe kjekt. Jeg fikk laget tre kort og pyntet en fyrstikk eske. Desverre glemte jeg å ta bilde av to av kortene før de ble gitt vekk som farsdagsgave og bursdagspresang.

Men det siste kortet gav Eirik til faren sin, så dette har vi selv, hehe :) Fyrstikk esken tenkte jeg å ha selv.

Farsdagskortet i Einar (mannen min) er pyntet med en John Deer traktor, da dette er traktorene vi har her, hehe :).



Fyrstikk esken er pyntet med julemotiv :)





Har også sydd en ullbody til Eirik. Ullstoff og ullribb fra myllymuksut. Mønster er Heilt Spesiell str. 86.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar